خبر فوری
مدیریت جهادی؛ لازمه‌ی تحقق شعار سال است

سید محمد دلبری گفت: برای تحقق شعار سال ما نیاز به مدیریت جهادی داریم، هر کدام از ما در هر جایگاهی که هستیم، مدیریتمان باید یک مدیریت جهادی باشد.

به گزارش نیلکوه ؛ حجت الاسلام سید محمد دلبری امام جمعه گالیکش در اولین نماز عبادی سیاسی جمعه سال ۱۴۰۲ این شهرستان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: کسی که از یاد خدا فاصله بگیرد، هم نشین شیطانی می شود که او را بدبخت خواهد کرد.

سید محمد دلبری لازمه‌ی اجرای عدالت را صلابت و قاطعیت دانست و خاطرنشان کرد: غرنش و تسامح باعث تضییع حقوق انسان ها می شود.

امام جمعه گالیکش بیان داشت: با کسی ظلم کرده و ظالم است نباید مدارا کرد و او را بخشید، چون عفو و بخشش در مقابل چنین ظالمی عین عجز و ذلت است و یک نوع راضی شدن به ظلم ظالم است.

وی خاطرنشان کرد: ورع؛ گوهر اصلی ماه رمضان است، لذا بهترین عمل و بهترین کار در ماه مبارک رمضان پرهیز از حرام های خداست و با کمک گرفتن از ورع است که انسان به تکامل واقعی رسیده و به قرب به خداوند نائل می شود.

خطیب جمعه گالیکش عنوان کرد: شعار سال مهار تورم و رشد تولید، یک جنبه سلبی دارد که مهار تورم است و یک بعد ایجابی دارد که رشد تولید است و هر دو مکمل یکدیگر هستند.

حجت الاسلام دلبری گفت: اگر نقدینگی مدیریت بشود، در بحث مهار تورم هم موفقیت های خوبی حاصل خواهد شد، علاوه بر آن کاهش هزینه ها و وابستگی بودجه کشور به درآمد های نفتی، کنترل ترازنامه بانک ها و انظباط و شفافیت مالی از جمله مواردی است که تاثیرگذار است و دولت محترم باید ورود پیدا کند، دست مردم را بگیرد و شعار سال را اجرایی کند.

وی اضافه کرد: برای تحقق شعار سال ما نیاز به مدیریت جهادی داریم، هر کدام از ما در هر جایگاهی که هستیم، مدیریتمان باید یک مدیریت جهادی باشد، هم مدیریت جهادی و جهاد تبیین، اگر می خواهیم اقتصاد را مردمی کنیم باید به دنبال حساس کردن مردم به اقتصاد، ورود مردم به عنوان مصرف کننده فعال در اقتصاد، ورود مردم به تولید کننده و توزیع گر فعال، شریک قرار دادن مردم در رقم زدن توسعه کشور باشیم.

امام جمعه گالیکش در این رابطه خاطرنشان کرد: در این راستا ما باید از نیروهای انقلابی، بسیج و از همه‌ی ظرفیت ها استفاده کنیم تا بتوانیم شعار سال را عملیاتی کنیم.

دلبری متذکر شد: اعتماد سازی بین مردم و حاکمیت یکی از نکاتی است که باید در این رابطه مدنظر باشد و همه ما از جمعه دانشگاهیان، حوزویان، سیاست گذاران و ... باید دست دولت و یکدیگر را بگیریم تا شعار سال را اجرایی و عملیاتی کنیم.