خبر فوری
پلمپ بیش از ۱۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در گالیکش

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت : بیش از 100 فقره انشعاب غیرمجاز از در سال گذشته در شهرستان گالیکش شناسایی و تعیین تکلیف شد.

به گزارش «نیلکوه» به نقل از برنا، ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود : شناسایی انشعابات غیرمجاز گام مهمی در راستای شفاف سازی مصارف و درآمدها است و استفاده قانونی شهروندان از آب شرب بهداشتی، امکان خدمات رسانی بیشتر جهت تأمین و توزیع عادلانه آب برای سایرین را فراهم می سازد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد : ترمیم و رفع 595 مورد رفع اتفاقات شبکه و 493 مورد رفع اتفاقات انشعابات و خط انتقال با هدف کاهش هدر رفت آب از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته در شهرستان گالیکش بوده است.

وی خاطر نشان کرد : حفر و تجهیز یک حلقه چاه ، بهسازی و بازسازی 9 حلقه چاه آب شرب ، نصب و واگذاری 767 مورد انشعاب آب جدید ،12 مورد جابه جایی کنتور،تعویض 70 مورد انشعابات فرسوده آب و اجرای عملیات اصلاح و توسعه شبکه به طول 7 کیلومتر ، دیگر فعالیت های این امور در مدت مذکور بوده است.  

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان افزود : 41 هزار مورد کلر سنجی ،شستشوی 15کیلومتر شبکه و خط انتقال آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی از دیگر اقدامات امور آب و فاضلاب شهرستان گالیکش در این مدت بوده است.

انتهای پیام/