خبر فوری
شهید رئیسی، تابلوی خدمت و حماسه

این بار شهدا را از صف اول چیدند شهادت آیت‌الله رئیسی خادم الرضا «ع» قلب یک ملت را داغدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «نیلکوه»، سمیرا رجبی در یادداشتی با عنوان شهید رئیسی، «تابلوی خدمت و حماسه» نوشت: این بار شهدا را از صف اول چیدند و آقای رئیسی برات شهادتش را از امام رضا (ع) گرفت.  

شهادت اجر سال‌های مجاهدت شهید جمهور بود رئیس‌جمهوری که برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت هر جا و هر لحظه که احساس می‌کرد مردم به او نیاز دارند با سرعت خودش را به آن محل می‌رساند.  

روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر او باعث شد تا در قلوب مردم جای بگیرد خادم الرضا در قامت یک رئیس‌جمهور تا آخرین لحظه خادم بود و جانش را در راه خدمت به مردم فدا کرد.  

از لحظه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه‌شان هر دقیقه به اندازه یک عمر گذشت او تابلویی از حماسه و خدمت بود.

آیت‌الله رئیسی در وعده‌هایش بسیار صادق بود

علائم صداقت او در کارنامه سه ساله ریاست جمهوری‌اش کاملا نمایان است قول داده بود کرونا را جمع کند، اقتصاد را به برجام گره نزند، هر جا مردم گرفتار بودند هم خودش و هم وزرای دولتش حاضر شوند.  

از دیگر خدمات جاودانه آقای رئیسی می‌توان به وصول حق‌آبه ایران از افغانستان، چاپ نکردن پول بی‌پشتوانه، ۹ برابر کردن یارانه‌ها، فعال کردن کارخانه‌ها و شرکت‌ها و افشاکردن ابر بدهکارهای بانکی است.  

آیت‌الله رئیسی یک و نیم میلیون مسکن را در مراحل مختلف ساخت دنبال کرد همچنین موضوع رتبه‌بندی معلم‌ها را پس از چهل سال عملیاتی کرد.  

بودجه مناطق محروم را چند برابر کرد، از قاچاق هزاران تن آرد، روغن یارانه‌ای جلوگیری کرد و انبارهای کالاهای متروکه را ساماندهی و درآمد ده‌هزار میلیارد تومانی حاصل کرد که قبلا فقط ۲۰۰ میلیارد تومان بود.

از خدمات درخشان شهید رئیسی می‌توان به فعال کردن صنعت فضایی و پرتاب ماهواره‌ها یکی پس از دیگری به فضا اشاره کرد.  

ایران را عضو شانگهای کرد، کرویدر شمال جنوب را فعال کرد که در آمد حاصل از آن در آینده به اندازه فروش نفت خواهد بود و فروش نفت با قیمت بالای صد دلار را به حد مطلوب رساند و هزاران خدمات ارزشمند دیگر که با تلاش‌های شبانه‌روزی این مرد بزرگ به ثمر نشست و جاودانه شد و چه زیبا رهبر فرزانه انقلاب در وصفشان فرمودند «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت».

شهیدجمهور همواره در مشکلات کنار مردم بود و اهل پشت میزنشینی نبود مدام درحال سفرهای استانی و رفتن به مناطق مرزی، محروم و دورافتاده بود تا از نزدیک به مشکلات مردم رسیدگی کند و همانطور که وعده داده بود تا برطرف شدن کامل مشکلات به سفرهای استانی خود ادامه داد و در نهایت در همین راه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.  

در وصف این مرد وارسته همین بس که یک تحلیلگر شبکه اسرائیلی، شهادت رئیس‌جمهور عزیزمان را یک نفس راحت برای اسرائیل می‌داند، اما زهی خیال باطل چراکه باید این آرزو را با خود به گور ببرند زیرا این وعده الهی است و پایان عمر اسرائیل به زودی محقق خواهد شد.

دشمن بداند مسیر جهاد و مبارزه با صهیونیست کودک‌کش همچنان ادامه دارد.

سنگینی داغ رئیس‌جمهور خستگی‌ناپذیر و انقلابی عزیزمان سبب نشود تا از خدمات ارزنده وزیر امور خارجه «آقای امیرعبداللهیان» غافل شویم این شهید عزیز از ابتدای عملیات طوفان الاقصی با سفرها و رایزنی‌های مستمر منطقه‌ای که داشت توانست در عرصه دیپلماسی حمایت از فلسطین به خوبی ایفای نقش کند.

نباید نقش و ویژگی بارز شهید حجت‌الاسلام آل هاشم را نیز نادیده گرفت ایشان از روحانیون برجسته و بنام تبریز هستند و در سال ۱۳۹۶ ششمین نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بودند.  

نام و یاد شهدای این حادثه دلخراش برای همیشه در اذهان ملت جاودانه خواهد ماند.

ثبت دیدگاه
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه