خبر فوری
شاخصه‌های انتخاب جوانان برتر #گالیکش چه بود !؟ / جوان برتر کارمند یا شهرستان #گالیکش !؟

رییس ستاد بزرگداشت جشنواره حضرت علی اکبر (ع) #گالیکش پاسخ دهد؛ شاخصه‌های انتخاب جوانان برتر #گالیکش چه بود !؟ و چرا همه تجلیل شوندگان کارمند دولت بودند !؟

به گزارش نیلکوه ؛ اواسط اسفندماه به مناسبت روز جوان و تولد حضرت علی اکبر علیهم‌السلام ، جشنواره حضرت علی اکبر و تجلیل جوانان برتر شهرستان #گالیکش در پارک نیلکوه برگزار شد .

انتخاب و تجلیل به اصطلاح جوانان برتر #گالیکش در این جشنواره سوالاتی در ذهن جوانان حاضر در جشنواره ایجاد کرده بود که باید از سوی رئیس ستاد بدانها پاسخ داده شود :

چرا نفرات تجلیل شده همه از کارمندان ادارات دولتی بودند !؟ آیا بهتر نبود عنوان جشنواره را تغییر می‌دادید و می‌نوشتید تجلیل از کارمندان جوان ادارات !؟ آیا بهتر نبود جوانان کارمند ادارات در روز کارمند در هفته دولت تجلیل می‌شدند و روز جوان را به جوانان توانمند گالیکش اختصاص می‌دادید !؟

آیا سازوکاری برای انتخاب جوانان برتر شهرستان و تجلیل از آنها در نظر گرفته شده بود تا آن شاخصه را به جامعه معرفی و اشاعه دهید !؟ یا کار خود را در ستاد راحت کردید و از هر اداره خواستید یک جوان کارمند و یک کار هدیه ۱۰۰ هزارتومانی را راهی جشنواره کنند و خود به دنبال ثبت تصاویرتان در جشنواره بودید !؟

تعدادی از نفرات برتر که اصلا گالیکشی نبودند !!!

رئیس ستاد مگر مشاور امور جوانان ندارد !؟

انتهای پیام/