خبر فوری
راهپیمایی روز قدس امسال در 3 نقطه از شهرستان گالیکش برگزار می‌شود

فرماندار گالیکش در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس و نماز عید فطر شهرستان با اعلام این خبر که راهپیمایی روز قدس امسال در 3 نقطه از شهرستان گالیکش برگزار می‌شود، گفت: روز قدس نماد وحدت بین مسلمانان و دفاع از آرمان‌های اسلام ناب محمدی است و راهپیمایی روز قدس افکار عمومی دنیا را از اشغالگری و دشمنی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و همچنین جهان اسلام مطلع و بروزرسانی می‌کند.

 5996577723599927778 121

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نیلکوه؛ علی جوان فرماندار شهرستان صبح امروز در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس و نماز عید فطر که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دلبری امام جمعه شهرستان، فرامرزی معاون سیاسی فرماندار، بخشداران، فرمانده انتظامی، رئیس تبلیغات اسلامی و دیگر مدیران و مسئولین شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ مسئله فلسطین از لحاظ اسلامی برای همه مسلمانان از جمله برای ما یک مسئله اساسی و یک فریضه است. لذا برگزاری و بجا آوردن هر ساله این یوم الله بعنوان یک تکلیف شرعی برای همه مسلمانان بویژه ملت ایران اسلامی حائز اهمیت است.
 
فرماندار گالیکش افزود: امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اعلام آخرین جمعه ماه رمضان بعنوان روز جهانی قدس، آرمان آزادی‌خواهی و زیر بار ظلم نرفتن را برای جامعه اسلامی معنا کردند و این نهضت همچنان در سراسر جهان اسلام تداوم دارد.
 
وی با بیان اینکه روز قدس نشان دهنده صف بندی حق و باطل و عدل در مقابل ظلم است، تصریح کرد: دشمنان با برگزاری نشست‌های ذلت بار در برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس تلاش کردند تا روابط با اسرائیلی‌ها را عادی سازی نمایند. در حالی که راهپیمایی روز قدس در ایران اسلامی و دیگر کشورهای اسلامی در سراسر جهان چنین دسیسه‌ها را خنثی کرده و دشمنان اسلام را در اجرای نقشه‌های شومشان مایوس می کند.
 
علی جوان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی در چند سال گذشته و عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس در دو سال اخیر، امسال با همکاری و هماهنگی تمامی ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید در سطح شهرستان زمینه حضور گسترده و باشکوه مردم عزیز شهرستان را بمنظور برگزاری راهپیمایی و تجمع روز قدس به نحو مطلوب فراهم نمائیم.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش در پایان گفت: مردم شریف شهرستان ولایتمدار گالیکش همواره در صحنه‌های مختلف آماده بوده‌اند و حضور پررنگ خود را به اثبات رسانده‌اند. لذا تلاش ما باید بر این باشد تا با برنامه‌ریزی منسجم و اطلاع رسانی درست و تدابیر اتخاذ شده زمینه حضور مردم را در راهپیمایی روز قدس امسال به بهترین شکل ممکن مهیا سازیم.
 
فرماندار گالیکش در خاتمه گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در شهرستان گالیکش در شهرهای گالیکش، صادق‌آباد و دهستان ینقاق همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور مردم انقلابی شهرستان برگزار خواهد شد. همچنین نماز عید سعید فطر نیز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بصورت متمرکز در مسجد جامع شهر گالیکش اقامه خواهد شد.   5996577723599927786 121
حجت‌الاسلام والمسلمین دلبری امام جمعه گالیکش نیز در این جلسه بیان کرد: هدف از برگزاری روز جهانی قدس، زنده نگه داشتن این روز بعنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی است.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه روز جهانی قدس امسال با مناسبت‌های ارزشمندی مثل روز کارگر، روز شوراها و روز معلم مقارن است، لذا در برگزاری این مراسم معنوی می‌توان از ظرفیت جامعه کارگری، شوراها و فرهنگیان عزیز نیز بهره برد.
 
دلبری افزود: متاسفانه در دو سال اخیر بدلیل همه گیری ویروس کرونا و با نظر ستاد ملی کرونا، برگزاری مناسبت‌ها و مراسمات ملی و مذهبی آن گونه که باید برگزار نمی‌شد، ولی خوشبختانه امروز با کاهش آمار مبتلایان به این بیماری منحوس، مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس همچون گذشته البته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سراسر میهن عزیزمان برگزار خواهد شد و امیدواریم مردم شریف و ولایتمدار شهرستان گالیکش نیز با حضور پرشور خود در این یوم الله از آرمان قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین حمایت نمایند.
 
گفتنی است بر اساس مصوبات ستاد هماهنگی روز جهانی قدس زمان و مسیرهای راهپیمایی در این شهرستان به شرح ذیل می‌باشد: 
 ۱) شهر گالیکش از ابتدای خیابان گلزار شهدا تا گلزار شهدای گمنام  ساعت ۱۱
۲) شهر صادق‌آباد (بخش لوه) از مسجد امام جعفر صادق(ع) به سمت مسجد اهل سنت محمد رسول الله(ص) و مدرسه برکت ساعت ۱۰
۳) دهستان ینقاق از ابتدای ورودی روستا تا محل هفته بازار ساعت ۱۰
 5996577723599927779 121 5996577723599927779 121 5996577723599927779 121 5996577723599927779 121
 
انتهای پیام/{jcomments on}