خبر فوری
بزرگترین دهکده گیاهان داروی شمال کشور در آستانه افتتاح در گالیکش

62186813

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان گلستان، گفت: طرح احداث اولین دهکده گیاهان دارویی کشور، در گالیکش گلستان کاری بسیار بزرگ بود که در آستانه بهره برداری می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نیلکوه؛ ابراهیم شهبازی، در آیینی را که به مناسبت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی استان گلستان، در ساختمان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد گرگان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش تیمی مجموعه جهاد دانشگاهی استان گلستان سبب شد تا شاهد پیشرفت های قابل توجه در حوزه های مختلف باشیم.

 
وی با بیان اینکه دهکده گیاهان دارویی کاری بزرگ می باشد که نیمه کاره رها شده بود، ادامه داد: با تلاش های صورت پذیرفته این دهکده به عنوان اولین و بزرگترین دهکده گیاهان دارویی شمال کشور می باشد که در گالیکش احداث شده است و در آستانه بهره برداری می باشد.
 
وی در ادامه از احداث ساختمان آموزش جدیدالاحداث علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان سخن گفت و تصریح کرد: این ساختمان در مجموع ۳۶۰۰ مترمربع می باشد که در ۴طبقه روی پیلوت احداث شده است.
 
شهبازی، در بخش دیگر سخنان خود به فعال شدن قابل توجه انتشار اخبار خبرگزاری ایسنای دفتر گلستان، طی چند ماه اخیر اشاره و تصریح کرد: حال می توانیم مدعی باشیم که ایسنای دفتر گلستان به عنوان یک مرجع در سطح استان مطرح شده است.
 
وی اضافه کرد: سردبیر و خبرنگاران ایسنای گلستان باید رویه کیفیت بخشی اخبار و مطالبه گری را سرلوحه قرار دهند تا بتوانند رتبه این دفتر را در سطح کشور ارتقا دهند.
 
رئیس جهاد دانشگاهی گلستان، در ادامه اقدامات مرکز افکارسنجی "ایسپا" را چشمگیر و فعالانه برشمرد و گفت: به جد پیگیر ارتقای وضعیت سایر همکاران هستیم.
 
وی با اشاره به وضعیت نامناسب سوئیت های اقامتی فرهنگی جهاد گلستان، خاطر نشان کرد: این مجتمع با ۸ دستگاه سوئیت در وضعیت غیرقابل توصیفی بود که با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران بهسازی شد و برای افتتاح و درآمدزایی می تواند به جهاد بسیار کمک کند
 
در پایان این مراسم، محسن عبدلی، الیاس مجیدی پور، صدیقه واحدالعین، مهدی باقریان، محمد خانی، هاجر ممشلی، هادی دهقان، مهدی خطیرنامنی، زهرا رجبی و بصیرا قجر به عنوان جهادگران نمونه جهاد دانشگاهی استان گلستان تجلیل به عمل آمد.
 
در این آیین، پونه شریف زاده، هاجر ممشلی و محمد خانی، به عنوان برندگان مسابقه کتابخوانی کتاب "وصیت امام خمینی (ره)" که همزمان با دهه مبارک فجر برای کارکنان و خانواده های زیر مجموعه جهاد دانشگاهی استان گلستان برگزار گردید، تجلیل شدند.‌
 
انتهای پیام/{jcomments on}