خبر فوری
مسوولان با تلاش مضاعف، امید و نشاط اجتماعی را در جامعه تقویت کنند

منتخب مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تقویت امید و نشاط اجتماعی در جامعه گفت: پیش شرط تحقق این هدف، تعامل و همدلی بیشتر بین مسوولان و کارگزاران نظام و کار و تلاش مضاعف آنان است.

به گزارش نیلکوه به نقل از ایرنا؛ رضا آریان پور روز پنجشنبه در نشست با بخشدار کوهسارات مینودشت و اعضای شورای اسلامی و شهردار دوزین این شهرستان گفت: انقلاب اسلامی طی ۴۱ سال گذشته و با وجود عداوت‌ و سنگ‌اندازی‌ دشمنان، دستاوردها و پیشرفت‌های زیادی در بخش‌های مختلف داشته و در نتیجه آن، ایران به یکی از با ثبات‌ترین کشورهای منطقه و جهان تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: مسوولان وظیفه دارند با تعامل و همدلی با یکدیگر و کار و تلاش مضاعف، ضمن رفع کمبودها و مشکلات مردم، امید به آینده را در بین گروه‌های مختلف جامعه تقویت کنند.

بخشدار کوهسارات مینودشت نیز در این نشست با اشاره به برخی کمبودهای این منطقه گفت: بهسازی و آسفالت راه دسترسی به مرکز بخش کوهسارات از ۲ مسیر قلی‌تپه و تنگه چهل چای، احداث ساختمان مرکز جامع سلامت شهر دوزین و بهسازی خط انتقال و شبکه داخلی آب شرب این شهر، آسفالت جاده براین به حسین آباد کالپوش، رفع مشکل رانش زمین در روستای برنجوین با احداث دیواره حائل و استقرار نمایندگی برخی ادارات و نهادها از جمله آب و فاضلاب، ورزش و جوانان و جمعیت هلال احمر در مرکز بخش، از جمله مطالبات مردم این منطقه است.

محمدرضا میرنیا همچنین صدور پروانه ساختمانی برای مالکان ۲۷۰ واحد مسکونی خسارت دیده از سیل و رانش زمین پارسال و بهره برداری از ۸۵ درصد این خانه ها را بخشی از اقدامات انجام شده در این منطقه دانست.

بخش کوهسارات شهرستان ۸۰ هزار نفری مینودشت، دارای ۱۸ روستا و جمعیت تقریبی ۱۸ هزار نفر است.